Sunday, July 19, 2009

KESATUAN AMERIKA UTARA & CIP RFID

Kesatuan Amerika Utara ialah ikatan Keselamatan & kemakmuran wilayah Amerika, Kanada & Mexico. Ikatan ini salah satunya bertujuan sebagai penggalak kegiatan ekonomi. Mereka membentuk matawang Amero sebagai perantara seperti Eur di negara2 EU. Dollar US, Dollar Kanada & Peso Mexico akan digantikan dengan Amero.
North American Union (NAU) sama konsepnya dengan EU, African Union & ASEAN. Orang yang sama membentuknya. NAU, EU, AU & ASEAN akhirnya akan bersatu membentuk dunia dengan 1 pemerintahan; one world government.

“kita patut ada kerajaan dunia. Persoalannya cara membentuknya akan dicapai samada penawanan atau kerelaan” – Paul Warburg, ucapan kepada Kongres, 17 feb 1950.

Paul Warburg ialah seorang yahudi dalam keluarga aristocrat banker yahudi. Asal moyangnya dari German, menetap di Amerika & menjadi senator. Dia salah seorang yang merangka system Rezab Persekutuan ; Federal Reserve Amerika. Senator Vreeland mambentangkan laporan Vreeland – Aldrich akhirnya menjadi akta Federal Reserve diamana Federal Reserve menjadi entity swasta, bebas dari pegangan kerajaan US. Ahli kongres berhaluan kiri menentang akta ini dengan menyatakan keraguan & keikhlasan Vreeland kerana anak perempuannya berkahwin dengan J.D. Rockefeller, seorang banker yahudi pewaris kekayaan keluarga Rockefeller.

“kita bersyukur kepada Washington Post, the NY Times, Time Magazine, dan penerbit2 besar yang lain kerana pengarahnya hadir dalam mesyuarat kita dan menjanjikan ‘kebebasan’ selama hampir 40 tahun. Mungkin mustahil kepada kita untuk membangunkan rancangan kita terhadap dunia jika ditolak dalam siaran mereka selama ini. Tetapi dunia semakin komplex dan penyediaan kepada kerajaan dunia (world goverment). Hubungan merentasi Negara, bijak pandai elite, dan tauke2 bank bank dunia sudah tentu digalakkan dalam perhitungan automatic seperti yang diamalkan berkurun lamanya” – ucapan David Rockerfeller, banker swasta kepada Majlis Dasar Luar (Council on Foreign Relation).

1 bank, 1 ketenteraan & 1 kuasa. Kita telah belajar dari sejarah yang kuasa telah rosak., kuasa mutlak telah rosak semua sekali (absolute power was corrupted absolutely) – Lord Acton, English Historian (1834 - 1902).

Aaron Russo; pembikin filem ahli politik Amerika mengakhiri persahabatannya dengan Nicolas Rockefeller setelah mendengar cita2 N Rockefeller. Berikut perbualan talefon dengan Aaron

“satu hari seorang mengajak saya berjumpa dengan N Rockefeller & kami menjadi kawan. 11 bulan sebelum 11 sept 2001 N Rockefeller mengajaknya membikin filem; Aaron kami nak buat filem. Kami ada big show. Lepas tu nak ke Afgahnistan, Iraq nak bina pipeline melalui Laut Kaspia, kami nak sedut minyak diTimur Tengah & nak jatuhkan Chevez di Vanuzuela (untuk dapatkan minyak). Kami nak cari seorang yang boleh berkerja (memesongkan pandangan) orang ramai. Kerana dengan War on Terror kami takkan dapat menang. Kita takkan dapat merampas kebebasan (bersuara) orang ramai begitu saja. Kami perlukan media supaya pandangan umum dapat dipengaruhi. Medialah yang dipercayai orang ramai. Katakan berulang – ulang kali sehingga orang akan percaya.” Kamu merekacipta 9-11 sebagai bohong, itu kamu jadikan alasan ke Iraq lagi 1 bohong, untuk apa kamu buat semua ini? Kamu dah ada longgokan duit & kuasa, apa yang kamu nak lagi? Jagalah diri kamu & harta benda kamu. Apa kamu nak lagi? Kami nak semua orang dalam dunia ini diCHIPkan dengan RFID. Kami nak semua data meraka dicipkan, duit mereka dicipkan, kemahuan mereka dalam genggaman kami, mereka takkan dapat membantah kami & kami nak mereka buat kehendak kami.

Pipeline yang dimaksudkan ialah pipeline yang hendak dibina merentasi Kazakhstan ke Kuwait. Ini kerana Rothschild Oil melalui syarikat Unocal & sahabatnya Rockefeller Exxon Oil telah melabur besar dalam rizab minyak Kazakhstan. Mereka hanya memerlukan pipeline untuk menghantar minyak ke Teluk. Asalnya mereka mengahantar kertas cadangan kepada Taliban; anak didik mereka di Afghanistan. Tetapi Mullah meminta bayaran tinggi dan permintaan mereka tak diendahkan. Taliban membatalkan cadangan ini. Memandangkan anak didik mereka naik lemak kedua banker yahudi ini memburukkan Taliban melalui media kuasaan mereka; AP, AFP, New York Times dll.

Pada 2005 Jabatan Keselamatan Dalam Negeri US memperkenalkan Real ID atas tujuan keselamatan. Berkuatkuasa May 2008 setiap warga US wajib membawa Real ID sebagai kad pengenalan. Kad Real ID juga ditanam dengan RFID yang menggunakan gelombang frekuensi radio yang berupaya mengesan kedudukan kita dibumi. Demikian juga dengan passport baru yang dikeluarkan. Semua ini dimonitor dengan sisstem satelit bertujuan ‘memenjarakan manusia’. Apa mereka buat, dimana mereka berada, apa transaksi kewangan & apa sekalipun akan dirakam setiap detik. Peringkat akhir ialah dengan menanam chip RFID pada setiap bayi. Kegiatan mereka akan dikatahui sehingga mereka mati. Akhirnya umat manusia akan menjadi hamba kepada banker yahudi.

Wallahua’lam



Perbandingan cip RFID dengan sebutir beras
Bacaan lanjut :



    Cip yang sedia untuk ditanam

        Aaron Russo (kanan) memutuskan persahabatannya dengan Nicholas Rockefeller


      1. NORTH AMERICAN UNION & RFID Chip TRUTH! Must SEE http://www.youtube.com/watch?v=vuBo4E77ZXo
      2. Rockefeller Reveals 911 FRAUD to Aaron Russo http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA&feature=related
      3. Paul Warburg http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Warburg
      4. David Rockefeller http://en.wikipedia.org/wiki/David_Rockefeller
      5. Radio-frequency identification http://en.wikipedia.org/wiki/Radio-frequency_identification

      No comments: